مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: نامگذاری ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یادآور رشادت‌های آن حضرت در سرزمین کربلا و روز عاشورا است.

او بیان داشت: نامگذاری این روز از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار، نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا است.

عبدی پور افزود: بزرگ مردی که با تقدیم تمام هستی خویش در راه پروردگار عالم، مبارزه با ظلم و ستم را به جهانیان آموخت و با پاسداری از حریم عزت و دین محمد (ص) الگویی بی بدیل برای بشریت و الهام بخش حرکت‌های حق جویانه و شهادت طلبانه بعد از خود شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: روحیه مستحکم و ظفرمند پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر احقاق حق و حقیقت، بدون شک برگرفته از نهضت عاشورا و حق طلبی امام حسین (ع) است، زیرا در تمام عرصه‌ها در جهت تحقق بخشی به عدالت خواهی و حقیقت جویی و حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و ارزش‌های جامعه و حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی و پیروی از، ولی خویش به خوبی نقش آفرینی نموده و حماسه‌هایی باشکوه آفریدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.