صف های طولانی مرغ / نا رضایتی مردم ملایر

مردم ملایر از صف های طولانی مرغ و نبود نظارت بر توزیع مرغ آن گله مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گرانی اقلام اساسی که در چند هفته اخیر در کشور باعث نگرانی مردم در آخرین روزهای سال ۹۹ شده بود،به ملایر رسید.

در چند روز اخیر صف های طولانی مرغ در ملایر بیش از همه چشمگیر شده است و باعث نا رضایتی مردم این دیار شده است.

مشکلی که مشخص نیست علت آن از نبود نظارت بر توزیع مرغ است یا عدم تامین آن توسط دستگاه های مسئول!

مشاهدات میدانی خبرنگار ما حاکی از صف های طولانی مردم برای تامین مرغ شب عید است و افراد برای دریافت نوبت و امکان خرید مرغ باید از ساعت های اولیه صبح در صفوف حضور یابند.

کامران زنگنه رئیس اداره صمت ملایر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر با بیان اینکه در سطح استان و شهرستان کمبود مرغ وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به آمار اعلامی جهاد کشاورزی میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه اعلام شده در سال گذشته بیشتر بوده است.

او افزود:خوراک و نهاده های مورد نیاز در حال تامین است و مرغ به اندازه کافی موجود و در اختیار مردم قرار می گیرد و خروج مرغ زنده و مرغ کشتار شده از شهرستان و استان ممنوع است.

او گفت:تفاوت قیمت مرغ در استان با قیمت مصوب کشوری باعث شده که مردم احساس کنند اتفاق خاصی افتاده یا قرار است بیوفته و به همین دلیل برای خرید مرغ صف می بندند که باعث ایجاد مشکلات و کمبود در بازار می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  ملایر افزود:آمار عرضه روزانه مرغ در بازار ملایر بیش از میزان مدت مشابه سال گذشته بوده است که این میزان برای روز ۲۶ اسفند۹۹، ۳۵ تن مرغ گرم و ۱۳.۵ تن مرغ منجمد بوده است.

زنگنه گفت:هماهنگی های لازم با مرغداری ها و جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین و توزیع مرغ لازم انجام شده است.

او افزود:تامین مرغ و کشتار بر عهده جهادکشاورزی و بحث توزیع و نظارت بر آن نیز با اداره صمت است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.