کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند دمای هوای استان رو به افزایش است و دمای هوای مشهد با ۲ درجه سانتیگراد افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سارا حکمی کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به رصد تصاویر ماهوراه‌ای هم اکنون پوشش ابر بر روی خراسان رضوی شکل گرفته است که در ساعات بعد ازظهر امروز علاوه بر ابرناکی، وزش باد به همراه احتمال رگبار پراکنده در برخی نقاط مرکزی، نواحی شمالی و شمال غرب استان رخ خواهد داد.

او افزود: پنجشنبه و  جمعه در ساعاتی از روز شاهد افزایش و سرعت وزش باد در سطح خراسان رضوی خواهیم بود که در مناطقی همراه با وزش باد پدید گرد و خاک هم رخ خواهد داد.


کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به تقویت جریان ناپایدار جوی، جمعه شاهد بارندگی در بیشتر نقاط استان خواهیم بود که این بارش‌ها به صورت رگبار و در نواحی مستعد همراه با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

حکمی بیان کرد: درگز در شمال خراسان رضوی با دمای یک درجه بالای صفر و تایباد واقع در شرق این استان با دمای ۲۶ درجه سردترین و گرم ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.