انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال با بانک کشاورزی برای جهش تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در چهارمین جلسه بررسی آخرین اقدامات پروژه‌های جهش تولید استان آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان با بانک کشاورزی خبر داد و گفت: پیگیر انعقاد تفاهم نامه هفت پروژه دیگر کشاورزی در راستای جهش تولید در استان آذربایجان شرقی با سایر بانک‌ها هستیم.

 بهبودی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی صوفیان این پروژه را از مهمترین پروژه‌های پیشران جهش تولید استان برشمرد.

 بهبودی از اعضای جلسه درخواست کرد تا پایان امسال قرارداد‌های پروژه‌های تفاهم جهش تولید را به مرحله انعقاد قرارداد عاملیت برسانند.

او گفت: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی برای عملیاتی سازی جهش تولید در استان استفاده کنند.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تفاهم نامه جهش تولید استان را ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.