سردار رحیمی گفت: گفت: تلاش کرده ایم همه شرایط را مهیا سازیم تا کارکنان و خانواده آنان کمترین دغدغه در حوزه معیشت و سلامت را داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "حسین رحیمی" در همایش مهارت‌های زندگی خانواده‌های فاتب با اشاره به اینکه خانواده مهمترین کانون امنیت و آرامش می‌باشد، بیان داشت: خانواده از جایگاه و موقعیت بالا و والایی برخوردار است که همه سازمان ها، نهاد‌ها و ارگان هی دولتی و خصوصی همه تلاش خود را بکار ببندند تا این کانون گرم و با نشاط‌تر از قبل شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کارکنان نیروی انتظامی سنگین و خطیر و پر افتخار است که در این مسیر همراهی و همگامی و همدلی خانواده‌ها برای پیشبرد هر چه بهتر وظایف محوله تاثیر گذار خواهد بود، گفت: خانواده ها‌ی پلیس با همراهی خود در تامین امنیت و آرامش جامعه سهیم هستند و با همراهی این عزیزان است که کارکنان نیروی انتظامی وظایف خود به نحو مطلوب و مرغوبی به انجام می‌رسانند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه همسران کارکنان نیروی انتظامی زنانی شجاع و غیور هستند که با درک عمیق از مسئولیت و وظایف همسرانشان آنان را حمایت و پشتیبانی می‌کنند، عنوان داشت: از ایثار و مجاهدت خانواده همکارانمان سپاسگزاریم و بطور حتم در ثواب و اجر امنیتی که در جامعه حاکم و جاری است خانواده‌های عزیز پلیس سهیم و شریک هستند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه سلامت و معیشت همکاران و خانواده آنان اولویت اصلی ما است، گفت: همواره تلاش کرده ایم که همه شرایط را مهیا سازیم تا کارکنان و خانواده آنان کمترین دغدغه ممکن را در حوزه معیشت و سلامت داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، بیان داشت: در سال ۹۹ علیرغم همه تلاش‌ها و مشکلات از جمله شیوع ویروس منحوس کرونا پلیس پایتخت با قدرت و قوت و با تلاشی مضاعف ماموریت‌های محوله را انجام داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: معیشت ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار