مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: جا دارد نوروز باستانی را پیشاپیش تبریک بگویم. امیدوارم چشم هیچ پدر و مادری در سال ۱۴۰۰ بدی‌های روزگار را نبیند؛ همین چند روز پیش که چهلمین روز درگذشت میناوند و انصاریان و غیرقابل باور بود. ما در سال ۹۹ روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و سال سختی را داشتیم.

او افزود: مدیریت جدید باشگاه خیلی زحمت کشید و آرامش را به تیم تزریق کرد تا خنده بر لبان پرسپولیس بیاید. بازیکنان نهایت انرژی را گذاشتند و جا دارد به آن‌ها خسته نباشید و دست مریزاد بگویم. بازیکنان فوق‌العاده جنگجو ظاهر شدند و در مورد بازی فردا هم باید بگویم تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند، انگیزه زیادی دارند و خیلی مهم است که در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول به حریف گل بزنیم تا جریان بازی به نفعمان باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ریتم، ضرب‌آهنگ و جریان بازی باید کنترل شوند و امیدواریم ۳ امتیاز را به هواداران عیدی بدهیم. تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند و کادر فنی جدید بالای سر نفت مسجدسلیمان آمده و در ۲ هفته گذشته این تیم با آرایش‌های مختلفی بازی کرده است.  

مطهری در مورد نقل‌وانتقالات این تیم  توضیح داد: ما ۳ بازیکن جذب کردیم. ترابی، مغانلو و فرجی در لیست ما حضور داشتند و باشگاه آن‌ها را جذب کرد. در مورد انصاری هم وقتی ۳ روز پیش رسانه‌ها از من درباره جدایی او سؤال کردند، تعجب کردم که چطور این بحث‌ها مطرح می‌شوند. انصاری بازیکن ما است و کادر فنی و باشگاه مخالف جدایی‌اش هستند. کادر فنی در جریان نبود و انصاری روز گذشته با ما در این مورد صحبت کرد. او با ما قرارداد دارد و اگر بندی در قراردادش دارد که می‌تواند فسخ کند، من در جریانش نیستم.

مطهری در مورد این که گفته می‌شود نوراللهی قصد جدایی از سرخپوشان را در پایان فصل دارد، خاطر نشان کرد: برخی از بازیکنان قراردادشان آخر فصل تمام می‌شود و حق بازیکن است که تصمیم بگیرد. نوراللهی بازیکن توانمند ما است و سال‌ها برای تیم زحمت کشیده، جلساتی هم با باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است. نوراللهی متعهدانه کارش را انجام می‌دهد و ان شاءالله بحث تمدید قرارداد هم به خوبی انجام می‌شود.

وی درباره این که عیسی آل‌کثیر از ۱۳ فروردین به تیم اضافه خواهد شد، تصریح کرد: آل‌کثیر هم از ۱۳ فروردین به تیم اضافه می‌شود، اما به خاطر محرومیتی که داشته است نمی‌توانیم این بازیکن را حتی در تمرینات در اختیار داشته باشیم و انفرادی تمرین می‌کند. محرومیت آل‌کثیر ناجوانمردانه بود، اما امیدوارم پس از بازگشت شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند.


بیشتر بخوانید


مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد محرومان و مصدومان این تیم گفت: خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم و همه در اختیار تیم هستند و طوری کار می‌کنیم که در آخرین بازی هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

مطهری در پایان در مورد این که AFC فرصت میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های انتخابی جام جهانی را به کشورمان نداده است، اظهار داشت: خیلی می‌شنوم که می‌گویند مدیران ما لابی نکردند و نتوانستیم میزبانی بگیریم. باید واقع‌گرایانه نگاه کنیم. ما به لحاظ ساختاری ضعیف هستیم و باید نگاهمان واقع‌گرایانه باشد. ما خیلی شرایط میزبانی را نداشتیم و با همین وضعیت هم تیممان به فینال رفت. می‌شنوم که می‌گویند لابی نکردند. اتفاقاً می‌خواهم بگویم که مدیران ما خیلی خوب لابی را بلدند، اما برای خودشان که پست و مقام در AFC داشته باشند. آن‌ها برای فوتبال ما لابی نکردند که ثمره آن را هم الان می‌بینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۸:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
حیف زباله که به پای بازیکن فوتبال می چسبد معلوم است که هیچ درک درستی از هیچ چیزی نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
ای کاش این آقای کاسه داغتر از آش در مورد قالیچه های کارلوس کی روش یک اشاره ای می کرد و می گفت انهم لابی بوده یا لایی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای مطهری اینقدر چسی نیا ، نمی خواهد پای کسی را طلا بگیری ، اگر پول زیادی داری بدهیهای ارزی طلبکاران خارجی رابدهید !!! تا آبروی ایران و ایرانی حفظ شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
بعد از اینکه چهاربار جام های تقلبی براتون فرستادند به این نتیجه رسیدی؟ خیلی بی چشم و رویی‌. یه عمر با لابی شدید هر چی شدید. برای نبود همین لابی هاست که نمیتونید قهرمان آسیا شوید. یه کاری کن به یحیی بگو تا همه مدیران را برکنار کند. مثل رسول پناه.
آخرین اخبار