رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: گزارش آتش سوزی پژو در بلوار اکباتان در ساعت ۷ دقیقه بامداد اطلاع رسانی شد.

او علت حریق را نشت روغن هیدرولیک بر روی اگزوز خودرو عنوان کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند، همچنین تصادف نیسان و واژگونی آن در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه در مسیر کیانپارس انتهای خیابان خرداد گزارش شد.

قنبری بیان داشت: خودروی مذکور به علت بی احتیاطی راننده به جدول کنار خیابان برخورد کرد و واژگون شد و راننده مصدوم که درون اتاقک خودرو گرفتار شده بود و قادر به خارج شدن نبود، با حضور به موقع آتش نشانان و استفاده از ابزار برش و نجات او را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به مهار حریق فن سرویس بهداشتی بیمارستان آریا ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه در منطقه کیانپارس با تلاش آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان ۳۲ مورد حریق لاستیک، ۲ مورد حریق فضای سبز و خارو خاشاک، ۳ مورد حریق زباله، یک مورد حریق کارگاه، ۲ مورد حریق ساختمان متروکه، ۸ مورد عملیات نجات حیوانات موذی را با تلاش فراوان انجام دادند.

به گفته قنبری، آتش نشانان در ۵ مورد عملیات نجات از آسانسور و محبوس شدگان در اماکن به علت خرابی قفل درب در مناطق کوی نفت، کوی ملت، کیانشهر ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.