بهادری جهرمی گفت: ۵۵۰ نفر از قربانیان قماربازی برای دریافت وکیل به مرکز درخواست داده اند.

علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پاسخ به این سوال که برای مقابله با قماربازی و فیشینگ چه اقداماتی انجام گرفته است اظهار: اساساً خارج نشینان و به اصطلاح شاخ های اینستاگرام که تبلیغات خود را انجام می‌دهند در این حوزه فعال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد برای رسیدگی به پرونده شان به مرکز وکلا تقاضا داده‌اند گفت: حدود ۵۵۰ نفر به ما اعلام وکالت کردند البته مشخص نیست که ما وکالت تمام این افراد را برعهده بگیریم زیرا ممکن است تعدادی از آنها قمار باز باشند.

بهادری جهرمی ادامه داد: از میان این افراد حدود ۳۲۰ نفر وکلای ما را به صورت حضوری دیده‌اند، ولی حدود ۱۵۰ نفر باقی مانده‌اند و هماهنگی در برخی از شهرها سخت‌تر شده است و تا جایی که بنده اطلاع دارم علیه ۱۴ نفر اعلام جرم شده است.

رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد : از سوی دادستانی کل کشور پیامک هشدار آمیزی در این حوزه ارسال شده است و برای جمع محدودی که قماربازان حرفه‌ای بودند اعلام جرم شده است و برای قربانیان ماجرا اقداماتی انجام گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار