فرماندار خور و بیابانک گفت: رفت وآمد تریلر‌های حامل سنگ از ۲۸ اسفند تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در جاده‌های شهرستان خور و بیابانک ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس نظام الاسلامی فرماندار خور و بیابانک امروز در جلسه مشترک شورای ترافیک و هماهنگی خدمات سفر شهرستان خوروبیابانک گفت: طرح ممنوعیت تردد تریلرهاشامل تریلر‌های حامل سنگ می‌شودوشامل کامیون‌های حامل مواد فاسد شدنی و تانکر‌های سوخت نیست.

او گفت: هرساله در ایام تعطیلات نوروز افزایش تردد خودرو‌های مسافران و گردشگران در محور‌های مواصلاتی شهرستان یکی از دغدغه‌های اصلی شورای ترافیک و ستاد خدمات سفر است و این ممنوعیت هر سال به تمام معادن سنگ شهرستان ابلاغ می‌شود.

فرماندار خور و بیابانک با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی سواری و کامیون از محور‌های خور و بیابانک تردد دارند افزود: جاده‌های این شهرستان دوطرفه و حادثه آفرین است و به رانندگان توصیه می‌شود نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

نظام الاسلامی خاطرنشان کرد: این شهرستان که قطب معادن با دارا بودن معادن سنگ در کشور و استان منحصر به فرد است و سالانه ۲ میلیون تن سنگ از معادن خور و بیابانک برداشت می‌شود.

او گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت رفت و آمد، ارتقای ضریب ایمن جاده‌ها و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در شهرستان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.