سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال ۹۹ خیلی سخت بود و امیدوارم این سال سخت را با پیروزی مقابل پدیده خراسان به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده خراسان اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را به مردم و کسانی که از روز اول حضورمان در صنعت نفت کنارمان بودند و تلاش کردند شرایط مطلوبی را برای ما مهیا کنند، تبریک می‌گویم. سال ۹۹ به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، برای همه مردم جهان سال سختی بود. در روز‌های آخر سال امیدوارم با یک پیروزی خوب، دل هواداران را شاد کنیم و به آن‌ها عیدی بدهیم.

پورموسوی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش کردیم از لحاظ تاکتیکی با نقاط قوت و ضعف حریف، تمرینات را طراحی کنیم و بازیکنان را از نظر روانی به آمادگی لازم برسانیم. سال سختی بود و امیدوارم این سال سخت، فردا با پیروزی برای ما به پایان برسد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد غایبان تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: همه بازیکنان را در اختیار داریم و محروم و مصدوم نداریم.


بیشتر بخوانید


پورموسوی درخصوص فعالیت باشگاه صنعت نفت در نقل و انتقالات و شایعه جدایی طالب ریکانی از این تیم عنوان کرد: متأسفانه به ‌خاطر مشکلات همیشگی، نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. خوشبختانه با تعاملی که با بازیکنان داشتیم، آن‌ها به‌ خاطر حسی که نسبت به مردم و هواداران دارند، صبر و تحمل کرده‌اند تا ببینند مسئولان به قول‌هایی که داده اند، عمل می‌کنند یا خیر. دست به دست هم می‌دهیم و تا پایان فصل در خدمت صنعت نفت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار