سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد بازی با استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ماشین سازی به برتری رسید.

محمد سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری، اظهار داشت: بازی با استقلال نسبت به سایر مسابقات متفاوت است. وقت نداشتم که با بازیکنان کار کنم و فقط با آن‌ها صحبت کردم. روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. در نقل و انتقالات محمد ابراهیمی را جذب کردیم. در جلسه امشب فهرست را بالا و پایین خواهیم کرد و امیدوارم بازیکن جدید جذب کنیم.

او افزود: نمایش تیم ما مثل همیشه و دوران نیم فصل اول نبود؛ بنا بر این بازی را واگذار کردیم. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند با تفکر مربی دیگری به ماشین سازی آمدند. من از عملکرد آن‌ها رضایت نداشتم.

اخباری در خصوص شانس بقای ماشین سازی در لیگ برتر، گفت: باید تمرین کنیم و تا جایی که می‌توانیم بازیکن بگیریم. متاسفانه در ۲ مقطعی که به ماشین سازی آمدم فصل نقل و انتقالات تمام شده بود. در حال حاضر تنها یک روز به پایان فصل نقل و انتقالات مانده است. دلیل بی تمرکزی بازیکنان را بهتر است از نفرات قبل بپرسید. قصد دارم با تمرین، کار و جذب بازیکن شرایط را بهتر کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار