سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم برخورد با نیمکت تمام تیم‌ها شدید و محکم باشد تا نظم و انضباط در بازی‌ها حاکم شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: انشاالله در سال جدید تمام مردم دنیا از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شوند. امیدوارم که مسئولان ما هم در سال جدید فکری اساسی برای اقتصاد کشور داشته باشند و مردم از این شرایط سخت رهایی پیدا کنند و شرایط عادی شود.

تارتار در خصوص بازی با ذوب آهن گفت: بازی بی کیفیتی را شاهد بودیم، به ویژه در نیمه اول که به جز ضربات ایستگاهی هیچ موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. ۲ تیم عملکرد خوبی نداشتند و فکر می‌کنم ترس از باخت روی کار ما و تیم حریف تأثیر گذاشته بود. در نیمه دوم خوشبختانه توانستیم روی یک کار تمرین شده به گل برسیم و برای این نوع بازی مقابل ذوب‌آهن برنامه داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: ما روی شوت زدن کار کرده بودیم و برای این نوع گلزنی برنامه ریزی داشتیم. در مجموع بازی بی کیفیتی بود. بعد از گل تیم حریف سعی کرد از کناره‌ها توپ روی دروازه ما بفرستد. وقتی کناره‌ها را بستیم، ذوب آهن سعی کرد از سانتر‌های مستقیم استفاده کند. البته این نوع بازی طبیعی بود، زیرا آن‌ها ۲ مهاجم بلند قامت داشتند. در مجموع این برد در آینده به ما کمک خواهد کرد و ما به این ۳ امتیاز نیاز شدیدی داشتیم. از همه بازیکنان به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم.

او در خصوص اعتراض‌های خود در طول بازی به تیم داوری و مسئولان برگزاری مسابقات گفت: هنگام بازی استرس بالا است و ما شاید در خیلی از مواقع نتوانیم خودمان را کنترل کنیم، اما در مجموع به همه خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم همیشه برخورد‌ها جدی باشد، یعنی با همه نیمکت‌ها محکم برخورد شود. نیمکت ذوب‌آهن هم نیمکت خوبی است و مجتبی حسینی و همکارانش انسان‌های خوبی هستند و کاری به شلوغ‌کاری آن‌ها ندارم. دوست دارم برخورد با همه نیمکت‌ها شدید باشد.


بیشتر بخوانید


تارتار گفت: دوندگی بازیکنان تیم ما در نیمه اول کم بود و من بابت این موضوع از شاگردانم گله‌مندم. برای همین هم تعویض زود هنگامی داشتیم تا بتوانیم دوندگی تیم را افزایش دهیم و فضا‌ها را از ذوب آهن بگیریم و در این زمینه موفق عمل کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار