سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم برد برابر تیم تراکتور، برای تیم ما اتفاقات خوبی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر تیم تراکتور اظهار کرد: همیشه بازی‌های سپاهان و تراکتور از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. بازی سختی را پیش رو داریم  چرا که  شاهد تغییرات فنی در این تیم تبریزی بوده‌ایم.

او ادامه داد: پیروزی در این بازی می‌تواند در آینده اتفاقات خوبی  را به همراه داشته باشد. به هر حال  یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر فوتبال برای ما دیدار با تراکتور است و باید با تمام توانمان در این بازی ظاهر شویم.

سعی می کنیم با کمترین اشتباه برابر تراکتور حاضر شویم 

نویدکیا گفت: می‌دانیم که اگر اشتباهی را در این بازی داشته باشیم در نهایت نمی‌توانیم به راحتی به ۳ امتیاز برسیم و  سعی می‌کنیم با کمترین اشتباه در زمین حاضر شویم.

نویدکیا درباره تاکتیک سپاهان برابر تراکتور بیان کرد: با اکثر تیم‌هایی که بازی کردیم در فاز ضد حمله مشکل داشتیم. به هر حال تراکتور در اصفهان به‌دنبال امتیاز است. بازی با تیم‌هایی که شرایط رقابتی کمتری نسبت به ما دارند و با تاکتیک تدافعی در مقابل ما حاضر می‌شوند، باعث شده که چند امتیاز را از دست بدهیم. البته  سعی می‌کنیم راه حلی در این باره داشته باشیم.

سپاهان و حاج صفی موافق همکاری با یکدیگر بودند 

سرمربی تیم سپاهان درباره  نقل‌وانتقالات این تیم در نیم فصل لیگ برتر فوتبال گفت: از ابتدای فصل اعلام کردم که لیست ورودی و خروجی ندارم، اما اگر بازیکنی بخواهد از جمع ما جدا شود مانعش نمی‌شوم. من به دنبال بازیکن جدیدی نبودم، زیرا از شرایط تیم خود راضی هستم. همچنین  در دنیای فوتبال هیچ سیستمی نیست که کامل باشد و اگر تیمی حس کند که در نقاطی مشکل دارد باید دست به جذب بازیکن جدید بزند. حاج‌صفی بعد از فسخ قرارداد با تراکتور به جمع ما پیوست. همچنین  سپاهان و حاج‌صفی موافق به همکاری بودند و از این اتفاق خوشحال هستیم. علاوه بر این، یکی دیگر از بازیکنان نیز عصر امروز اعلام کرد که قصد جدا شدن دارد که باید با مشورت مدیران باشگاه در این باره تصمیم بگیریم.

او افزود: هواداران سپاهان باید حرفه‌ای باشند. همچنین این موضوع که یک بازیکن اعلام کند من عاشق سپاهان هستم و همه مجذوب او شوند، یک حرکت ابتدایی است. همه بازیکنان و کادر فنی باید در عمل نشان دهند که سپاهان را دوست دارند.

بدرقه هواداران باعث برد و باخت تیم ما نمی شود 

نویدکیا درباره بدرقه بازیکنان سپاهان از هتل به ورزشگاه نقش‌جهان توسط هواداران اظهار کرد: من عاشق هواداران سپاهان هستم و  با این موضوع که طرفداران، تیم را بدرقه کنند مشکلی ندارم، اما این که حضور آن‌ها باعث تأخیر ورود ما به ورزشگاه شود خوب نیست. همه ما خوشحال هستیم که هواداران ما را دوست دارند، اما آنها هم باید حرفه‌ای باشند. آمدن و نیامدن هواداران باعث برد و باخت ما نخواهد شد.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان کرد: یک یا  ۲ بازی دوستانه در تعطیلات نوروز خواهیم داشت و به احتمال زیاد ۸  فروردین ماه با تیم ذوب‌آهن بازی دوستانه برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار