توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان

عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های متاثر از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درمراسم توزیع بسته های معیشتی ضمن تاکید بر نقش ارزشمند و ستودنی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شرایط بحرانی کشور گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مایه عزت و آبروی نظام در شرایط بحرانی علی‌الخصوص در شرایط کرونایی شد.

اوافزود:من از طرف مردم قهرمان آذربایجان از اقدامات شایسته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مخصوصاً رئیس ستاد جناب آقای دکتر مخبر، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

اوادامه داد:هر جایی در کشور بحرانی باشد،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آن حضور دارد این ستاد هفته گذشته از بیمارستان ۹۹ تختخوابی بسیار مجهزی رونمایی کرد که برای مناطق محروم و بحران زده می‌تواند بهترین‌بیمارستان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در مواقع سیل و زلزله و دیگر مواقع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام زحمات زیادی را متحمل می‌شود به همین دلیل دشمن این ستاد و رئیس آن را تحریم می‌کند که نشانگر فعالیت و تلاش مخلصانه عزیزان در این ستاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.