مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: واریز مرحله دوم کمک‌های بلاعوض برای بیش از هزار نفر از هنرمندان دارای هنر کارت در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: این کمک‌های عیدانه به دلیل رکود کسب و کار‌های فرهنگی و جبران بخشی از خسارت بیکاری ناشی از کرونا همچون مرحله اول انجام می‌شود و برای هر هنرمند دارای هنر کارت، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

 اسماعیلی افزود: در این مرحله همچنین مبلغ ۵ میلیون تومان برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری واریز می‌شود.

او اضافه کرد: هنرمندانی که هنر کارت خود را دریافت نکرده اند پس از ثبت نام و دریافت کارت، تا پایان اردیبهشت سال آینده می‌توانند از این کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به اینکه هم اکنون حدود هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان هنرمند، خبرنگار و نویسنده قزوینی در صندوق هنر عضو هستند، گفت: از این تعداد هنرمند، حدود هزار و ۲۰۰ نفر برای دریافت هنرکارت ثبت نام کرده اند و تاکنون برای هزار و ۵۰ نفر افتتاح حساب انجام شده است.

اسماعیلی افزود: حدود ۸۰۰ هنرمند، هنرکارت خود را که نشان رسمی عضویت در صندوق اعتباری هنر و کارت شناسایی، بانکی و رفاهی است دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار