بی توجهی رانندگان به جلو در محور‌های مواصلاتی استان ۳ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی از ۳ کشته و ۴ مجروح در دو سانحه رانندگی به علت بی توجهی رانندگان به جلو خبر داد.

سرهنگ پور شمس گفت: درنخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۱۸:۰۲ روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ درکیلومتر ۵ محور فرعی اراک - فراهان به وقوع پیوست، راننده و ۳ سرنشین آن مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: پس از گذشت ساعاتی یکی از سرنشیان این حادثه دلخراش، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: در دیگر سانحه رانندگی که در ساعت ۱۹:۰۶ همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۵۸ لاین جنوبی محور اراک- قم رخ داد، ۲ نفر از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف در دم فوت شدند.

او ادامه داد: علت هر دو حادثه مذکور از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه استان مرکزی، بی توجهی به جلوی رانندگان خودرو‌ها بیان شده است.

سرهنگ پور شمس از تمامی افراد خواست که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، از انجام سفر‌های نوروزی خودداری و در صورت انجام مسافرت‌های ضروری، قبل از حرکت به مقدار کافی استراحت و هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، تا هرگز شاهد اینگونه حوادث ناگوار برای هموطنان خود، در آغاز سال جدید نباشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.