آخرین وضعیت کرونا در تبریز

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: در ۴۰ روز گذشته وضعیت پایدار در بحث بیماران کرونایی داریم و به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ بیمار کرونایی در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  فقیه‌دینوری رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با اعلام اینکه نزدیک به ۴۰ روز است که وضعیت ثابتی در بیماران کرونایی داریم  گفت: همزمان با کل استان آذربایجان شرقی در ۴۰ روز گذشته وضعیت پایدار در بحث بیماران کرونایی داریم و به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ بیمار کرونایی در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز  بستری هستند.

او گفت: اکثر بیماران کرونایی در بخش‌های ویژه بستری بوده و نسبت به ۲۶ اسفند پارسال تعداد بستری‌ها به یک پنجم تقلیل یافته است.

دینوری از آمادگی کامل این مرکز در مقابله با هر گونه بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز در حال حاضر با تمام امکانات و تجهیزات آماده مقابله با بحران بوده و به صورت ۲۴ ساعته خدمات درمانی به هموطنان ارائه می‌کند.

او ضمن تقدیر از همکاری هموطنان در رعایت و قطع زنجیره انتقال  ویروس کرونا گفت: امیدواریم در ایام عید نوروز هموطنان رعایت ضوابط  بهداشتی را ادامه دهند تا شاهد شروع سالی بدون کرونا و به حداقل رساندن بیماران کرونایی باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.