افشاری صاحب یک کسب وکار اینترنتی در گفتوگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعالیت خود اظهار کرد: از حدود ۳ سال گذشته که انجام فعالیتهای صنفی در فضای مجازی در کشور رواج پیدا کرد، اقدام به ایجاد یک بستر برای فروش محصولات کشاورزی و دامی در این فضا کردیم.
وی افزود: تمام محصولاتی که در این بستر به فروش میرسد به اصطلاح محصولات سالم است و توسط کشاورزان و دامداران کشور تولید شده اند.
این کارآفرین بیان کرد: در مدت این سه سال توانستیم بیش از ۵۰ خانوار و کسب وکارهای خرد را در این امر دخیل کنیم و محصولات آنها را برای عرضه و دسترسی به سراسر کشور خریداری میکنیم.
افشاری ادامه داد: هدف ما از ابتدای شروع فعالیت این بود که محصولات روستاییان را بدون واسطه به مردم و مصرف کنندگان برسانیم و مردم نیز بتوانند از این محصولات سالم و سبز استفاده کنند.
وی تصریح کرد: از اواخر سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا در کشور، استقبال مردم به خریدهای اینترنتی بیشتر شد و طبق ارتباطی که با خانوارهای روستایی داشتیم، متوجه این موضوع شدیم که تولیدات آنها نیز طی این یک سال بیشتر شده است.
این کارآفرین مطرح کرد: محصولاتی همچون مرغ و گوشت ارگانیک و لبنیات بسیار حساس هستند و در نگه داری آنها باید حساسیت بیشتری خرج کرد در همین راستا نیز استانداردهای لازم در فروش محصولات رعایت میشود.
افشاری در پایان اظهار کرد: با افزایش اعتماد مردم به کسب وکارهای مجازی و اقدام دولت به فرهنگ سازی در این زمینه، قطعا این نوع از فعالیت در کشور گسترش پیدا میکند و استارت آپهای زیادی روی کار خواهند آمد.
انتهای پیام/