معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: گشت‌های ویژه کنترل بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم مقابله با ساخت وساز‌های غیرمجاز افزود: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز و به منظور بررسی و اهتمام بیشتر برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو تلاش خواهیم کرد تا با افزایش نظارت‌ها، جلوی ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

وی اضافه کرد: قطعا هرگونه تخطی از قوانین و مقررات، به فرمانداری‌های تابع استان اعلام می‌شود و بر این اساس تعداد تیم‌های کشیک پلیس ساختمان و گشت در سطح شهر و اراضی تحت مدیریت به صورت شبانه روزی جهت تسریع در شناسایی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز افزایش پیدا می‌کند و گزارش‌های تخلفات بر حسب ارتباط به دبیرخانه کمیسون ماده ۹۹ و ۱۰۰ قانون شهرداری اعلام می‌شود.

چراغعلی گفت: فرمانداری‌ها نسبت به نصب بنر و اطلاع رسانی عمومی به شهروندان و مالکان و همچنین اعلام تبعات سوء ساخت و ساز غیر مجاز، قطع اشجار و تخریب اراضی اهتمام کنند. تصمیم گرفته شده تا با عوامل خاطی و متخلفین در امر ساخت و ساز غیر مجاز شدیدا برخورد شود و تاکید شده که از فعالیت مشاورین املاک غیر مجاز در سطح شهرستان جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: فرمانداری‌ها مکلفند هماهنگی و ارتباط لازم را با دادستانی شهرستان در ایام نوروز داشته باشند و همچنین نسخه‌ای از برنامه کشیک و مسئولان مربوطه در ایام مذکور و گزارش‌های روزانه خود را به این معاونت ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار