رابرت مالی در اظهاراتی با تکرار ادعاها و توهمات مقامات آمریکایی گفت که دولت جدید آمریکا خواستار توافق بهتری با ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با صدای آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها و توهمات مقامات آمریکایی گفت که دولت جدید آمریکا خواستار توافق بهتری با ایران است.

او در ادامه مدعی شد: آمریکا در صورت بازگشت ایران آمادگی دارد که فوراً به برجام بازگردد.

مالی در اظهاراتی متناقض برجام را یک توافق شکننده توصیف کرد اما در بخشی دیگری از سخنانش از آن به عنوان دستاوردی عظیم نام برد و گفت: برجام یک دستاورد عظیم برای ایران و ۱+۵ بوده است و می‌خواهیم به یک توافق بهتر از آن برسیم!

گفتنی است پس از گذشت بیش از ۲ سال از خروج آمریکا از برجام و سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران، ایران با مشاهده بدعهدی طرف‌های اروپایی اقدام به کاهش تعهدات برجامی خود و آغاز بخشی از غنی سازی‌ها در سایت نظنز کرده است.

مقامات ایران همواره تاکید داشته اند در صورت برداشته شدن کامل تحریم‌ها حاضر به اجرای کامل برجام هستند. با این حال، طرف‌های غربی نشان داده اند حاضر به برداشتن تحریم‌ها نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
بایدن قبل از مرگ بداند : این بار تمام راه های فرار بسته شده !!!امریکا هیچ راه فراری جز تسلیم شدن در برابر تهدات بین المللی که به تایید سازمان ملل رسیده ندارد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
در توافق اول شما امریکائیها به کدام تعهدتان عمل کردید ؟بعد هم که کلا زیر برجام زدید حال با کمال پرروئی صحبت از مذاکره کامل و جدید میکنید تنها راه :عمل به تعهداتتان خواهد بود و تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
باشند تا اموراتشان بگذرد تو خیال و توهم
آخرین اخبار