رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری سارقان طلاجات و ارز‌های خارجی در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت مقادیری طلاجات و ارز‌های خارجی دلار، لیر و وجه نقد از منزلی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویزه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات از مالباخته و بررسی صحنه جرم کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، از منزل مالباخته طلاجات شامل (۳ رشته گردنبند طلا، ۲ دستبند و ۳ حلقه انگشتر طلا) به همراه ۲۰۰۰ دلار آمریکا، ۱۷۰۰ لیر ترکیه و ۱۶ میلیون ریال وجه نقد توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، رد یک دستگاه خودرو سواری تیبا و سارق در محل وقوع جرم شناسایی شد که ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدیسی افزود: متهم در تحقیقات پلیس در مواجهه با دلائل، قرائن و مستندات چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به سرقت این منزل با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در این خصوص مالخر شناسایی و دستگیر و کلیه اموال مسروقه از وی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.