پیام فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو در پیامی در پیش بودن سال جدید را به هم استانی‌ها و همکاران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو در پیامی در پیش بودن سال جدید را به هم استانی‌ها و همکاران تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

وقتی زمین، نفس بهاری می‌کشد و نسیم، دست روحبخش خود را برگونه‌های خاک سرد می‌کشد، صدای پای بهار است که گام به گام به ما نزدیک می‌شود. بهاری که جان طبیعت را تازه می‌کند و طبیعتی که با آمدن بهار، نفس دوباره را تجربه می‌کند.

سبزی و طراوت، نتیجه عبور قدم‌های بهار برجان خسته طبیعت است، جایی که سرما و یخبندان زمستان، خاموشی، سردی و رخوت را بر تن زمین به یادگار گذارده است، بهار می‌آید و ما در استقبال سال نو، ردای بهاری را در کنار طبیعت برای خود سهم می‌گیریم.

امسال میلاد با سرسعادت منجی عالم بشریت، قطب عالم امکان، مهدی موعود (عج) در ایام سال نو با شمیم عطرگل یاس، زینت بخش آغاز سال جدید شده است و آن زمان است که رخوت، سردی و خاموشی از دل‌ها به خواب رفته ما پر می‌کشد و نفس روحبخش، ولی عصر (عج) به تمام خوبی‌ها جانی دوباره می‌بخشد و انسانیت نظاره گر ظهور عدل و داد تمام نشدنی خداوند تبارک و تعالی خواهد بود.

فرا رسیدن سال نو را با امید به قدم زدن زیر بیرق سبز قائم آل محمد (ص) و در رکاب نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به تمام منتظران آن حضرت، همکاران سبز پوش و راست قامتم در نیروی انتظامی و هم استانی‌های گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار