حضرت عباس(ع) نماد ایمان و بصیرت است

امام جمعه بوشهر گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) نماد ایمان، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، صبر و استقامت و الگویی برای تمام تاریخ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با سه نفر از جانبازان استان بوشهر یعنی آقایان ملکوتی جانباز ۴۵ درصد دوران انقلاب، بارانی جانباز ۶۰ درصد هشت سال دفاع مقدس و محمدی جانباز ۵۰ درصد مدافع حرم به نمایندگی از جامعه جانبازان استان دیدار کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونان او حضور داشتند، آیت الله صفایی بوشهری با بیان ویژگی‌های از حضرت ابوالفضل (ع)، بیان کرد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) نماد ایمان، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، صبر و استقامت و الگویی برای تمام تاریخ است.

او افزود: جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: جانبازان نور چشم مردم و مایه حرکت‌های مجاهدت گرانه برای اقشار جوان، نوجوان و مردم عزیز هستند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: هر کدام از جانبازان خود یک مدرسه آموزش آموزه‌های انقلابی و اسلامی هستند و می‌توانند برای جوانان و مردم الگو‌های بسیار مناسبی باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.