رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: در نوروز امسال نیز سفر‌های بین شهری و بین استانی با محدودیت‌هایی همراه است و خودرو‌هایی که به شهر‌های قرمز سفر کنند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در طرح نوروزی امسال نیز طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا یکسری محدودیت‌های منطقه‌ای در حال اجرا است و هر گونه تغییر این محدودیت‌ها که براساس رنگ بندی شهر‌ها تعیین شده متعاقبا اطلاع رسانی می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: نیروی انتظامی و ماموران پلیس راه براساس وظیفه ذاتی و نوع ماموریتشان در ایام نوروز و دیگر ایام سال در محور‌های مواصلاتی حضور دارد و امنیت خودرو‌های شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی که مسافر و مایحتاج عمومی مردم را حمل می‌کنند تامین می‌کنند.

این مقام انتظامی گفت: اعمال قانون خودرو‌های متخلف نیز توسط ماموران پلیس که در ورودی‌های شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان مستقر شده اند و دوربین‌ها و سامانه‌های ثبت تخلفات انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در نوروز امسال وضعیت محدودیت‌های تردد به شهر‌ها براساس رنگ بندی شهر‌ها از نظر شیوع ویروس کرونا اعلام می‌شود.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: در نوروز امسال خودرو‌هایی که به شهر‌های وضعیت قرمز کشور سفر کنند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که به شهر‌های وضعیت نارنجی سفر کنند ۵۰۰ هزار تومان توسط سامانه‌های ثبت تخلفات و ماموران پلیس جریمه می‌شوند.

انتهای پیما/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار