پیام‌های دریافتی در بیست و نهم اسفند ماه؛

از جولان سگ‌های ولگرد در معابر قوچان تا ساخت و ساز غیر مجاز در همدان

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم اسفند ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

سود سهام عدالت
چرا سود سهام عدالت از ۱۰۰ هزار تومان برای سهامی‌های ۵۰۰ هزار تومانی ۹۱ هزار تومان و برای سهام‌های ۱ میلیونی ۱۸۱ هزار تومان واریز شده، اصلا چرا برای من که سهام ۱ میلیونی داشتم ۹۱ هزار تومان واریز شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


همچنان ترس سگ‌های ولگرد در قوچان برای بانوان و کودکان باقی است
با وجود اینکه مسئولان قوچان جهت رفع مشکل سگ‌های ولگرد قول‌های فراوان داده اند، اما با گذشت چندین سال مشکل همچنان باقی است.


تخلفات سایپا
سلام خواهش می‌کنم یکی نیست به ما بگه ما حق مونو از کی بگیریم توپیش فروش فوق العاده سایپا شرکت کردم قرار بود ماشین را سه ماه تحویل دهند، اما ندادند. بعد الان به ما اعلام می‌کنند باید مدل ۹۸ تحویل بگیرید. خواهش می‌کنم به این مشکل ما ریدگی کنید. با سپاس


تغییر علامت‌های جاده ورودی مشهد به سمت حرم امام رضا (ع)
ورودی مشهد مقدس با اتومبیل از سالیان سال گذشته بلوار فرودگاه وبعد خیابان امام رضا (ع) بوده که چند سالی هست که تمام تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در ورودی به خیابان‌های فوق تغییر کرده وهمین باعث سر در گمی مسافران شده است. چرا راهنمایی و رانندگی این کار را انجام داده وتمام تابلو‌های به طرف حرم را عوض کرده وراه را چهار برابر دورتر کرده وباعث سر در گمی مسافران شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


ساخت و ساز غیر متعارف
در ابتدای شهرک اندیشه شهر همدان یک واحد ساختمان ساخته شده که شبانه جدول کنار خیابان را کندند و حدود یک متر یا بیشتر جدول‌ها را به داخل خیابان کشیدند و پیاده رو گرفتند. همچنین دید ماشین‌ها به خیابان هنگام پیچیدن گرفته شده، چندجا تماس گرفتیم، ولی کسی پاسخگو نبود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار