رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ضروری است مسئولان نسبت به ساماندهی ورودی‌های جنوب کلان‌شهر اصفهان توجه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در برخی از ورودی‌های شهر اصفهان با مشکل کیفیت محور‌های ترددی مواجه هستیم، گفت: در این بخش باید توجه داشت که دسترسی‌های جنوب اصفهان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

او با بیان اینکه وضعیت کمربند‌های شرق و شمال اصفهان در شرایط حال حاضر، مطلوب‌تر و جوابگوی تردد‌ها است، تصریح کرد: وضعیت دسترسی‌های جنوب اصفهان برای تردد وسایل سنگین نامناسب است.

شیب بزرگراه‌های جنوب اصفهان مناسب نیست

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه مسیر‌های دسترسی و تردد وسایل نقلیه سنگین در جنوب کلان‌شهر اصفهان بزرگراه شهید دستجردی، شهید اقارب پرست، صفه و همچنین پل‌های دفاع مقدس است، ادامه داد: با توجه به شیب بزرگراه‌های مذکور در بارندگی‌های سالیانه ضمن لغزنده شدن معبر، ایجاد خطر، خروج از راه، قیچی کردن تریلر‌ها و حوادثی نظیر واژگونی اتوبوس‌ها را برای رانندگان خودرو‌های سنگین و حتی سبک در پی دارد.

برقراری طرح ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان

او ادامه داد: با توجه به وارد شدن خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر توجه مسئولان به ایجاد و احداث کمربندی در جنوب اصفهان امری ضروری است.

سرهنگ محمدی افزود: همه شهروندان باشد توجه داشت که طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد و زوج و فرد در هسته مرکزی شهر همچنان برقرار است و در صورت تخلف اعمال قانون خواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.