براری با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس سازمان فضایی ایران  به این شرح است:

آغاز سال نو و نوروز باستانی را به تمام هموطنانم تبریک عرض می کنم، یک سال دیگر را پشت سر گذاشتیم، سالی که با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان همراه بود و مشکلات زیادی را در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد. اما بسیار افتخار می کنیم به دانشمندان و متخصصان حوزه فضایی که با عزمی راسخ و صرف انرژی دوچندان در مسیر پیشرفت پروژه‌ها تلاش کردند و تمام پروژه‌ها مطابق با برنامه زمان بندی تعیین شده پیش رفت و به گونه‌ای شعار جهش تولید را محقق کردند.

بر خود می بالیم که از حضور این جوانان پرشور و باانگیزه برخورداریم و این شور و انگیزه برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی جای تقدیر و تشکر دارد.

در سال پیش رو نیز با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا پیشرفت‌های فضایی کشور با سرعتی دوچندان ادامه یابد و شاهد شکوفایی دستاوردهای ارزشمند این حوزه برای اعتلا و آبادانی کشور باشیم.

جا دارد خسته نباشید دیگری هم به تمام جهادگران عرصه سلامت و بهداشت عرض کنم که در سال گذشته در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا خالصانه و خاضعانه تلاش کردند و همچنان در حال جان فشانی در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.