استاندار قزوین گفت: سال ۱۴۰۰ با حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری، سالی است که برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان افزوده خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با تبریک حلول سال ۱۴۰۰ به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و شریف ایران به ویژه استان قزوین گفت: انتخابات خرداد ماه مهم‌ترین رخداد کشور در سال جدید خواهد بود که دارای ابعاد ملی و بین المللی زیادی است و مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در این رخداد مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به رخداد‌های سالی که گذشت، اظهار داشت: سال ۹۹ سالی دشوار بود و با تشدید تحریم‌های ظالمانه دشمن و شیوع کرونا همراه بود، اما تلاش شد با برنامه ریزی دولت، تلاش کارآفرینان و همت مردم شرایط به گونه‌ای پیش برود که چرخ‌های اقتصادی کشور به چرخش درآمده و معیشت و نیاز‌های اساسی مردم تامین شود.

استاندار قزوین گفت: در سالی که گذشت با وجود همه تنگنا‌ها و تحریم‌ها شاهد به بار نشستن هزار و ۱۴ پروژه عمراتی و اقتصادی و تولیدی با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بودیم که راه اندازی آن‌ها نقش موثری در رشد و توسعه استان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت در سال جهش تولید تلاش برای احیای واحد‌های راکد و غیرفعال بود، افزود: در سال ۹۹ شاهد احیای ۵۹ واحد تولیدی استان قزوین و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید بودیم.

جمالی پور افزود: در سال ۹۹ همچنین شاهد تحقق کامل وعده اشتغال استان و ایجاد بیش از ۱۳ هزار شغل جدید بودیم.

استاندار قزوین با بیان در سال ۹۹ همچنین شاهد توفیقات زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان بودیم، افزود: در این سال تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌های استان ۲ برابر شد و همچنین شاهد راه اندازی دوباره و تجهیز بیمارستان‌های رحیمیان و، ولی عصر آبیک و افتتاح بخش رادیوتراپی بیمارستان ولایت بودیم.

وی افزود: در سالی که گذشت همچنین شاهد افتتاح و آبگیری سد نهب به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های زیرساختی استان بودیم که در بهینه سازی مصرف آب و تامین آب شرب بخش کشاورزی شهرستان‌های تاکستان و بویین زهرا نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین از افتتاح فاز اول جاده اصلی قزوین-الموت-تنکابن و آبرسانی از سد طالقان به آبیک تا پایان کار دولت خبر داد.

جمالی پور در پایان برای درگذشتگان کرونا آرزوی مغفرت الهی کرد و در پایان برای همه ملت بزرگ ایران به خصوص مردم شهید پرور قزوین در سال ۱۴۰۰ آرزوی سعادت، خوشبختی و تندرستی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار