مسئولان مهابادی به مناسبت فرارسیدن سال نو پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سال نو را تبرک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ‌

ای تغییر دهنده دل‌ها و دیده‏‌ها؛‌ای مدبّر شب و روز؛‌ای گرداننده سال و حال‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال
فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زما نی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل.

سال ۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم‌ها و شادی‌ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر جامعه جهانی وبر طبع آن بر ایران اسلامی وشهر عزیزمان نیز اثر گذاشت، اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی وهمراهی هموطنان تهدید‌ها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برنامه‌های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با تبریک حلول سال نو سال ۱۴۰۰، و در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مزین گردیده است ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای ملت ایران بخصوص کلیه همشهریان گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، توفیقات روزافزون قرین حالتان باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.