مدیرکل میراث فرهنگی قم به خبر‌ی در فضای مجازی مبنی بر صدور محکومیت قضایی اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،چندی پیش مونسان،وزیر میراث فرهنگی، حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی قم را از سمتش برکنار و  علیرضا ارجمندی را به جای وی به سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم منصوب کرده بود،موضوعی که در فضای مجازی بازخوردهای متفاوتی از جمله برکناری وی به علت  صدور محکومیت قضایی داشت.

 


بیشتر بخوانید


حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی قم در واکنش به این اظهارات در پیامی  خبر‌های منتشره در فضای مجازی درباره محکومیت قضایی اش راتکذیب کرد که در ادامه می خوانید.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


بعد از حمد و ثنای ذات اقدس الهی به استحضار مردم شریف قم می‌رسانم؛ اخبار منتشره در فضای مجازی در ایام اخیر که در راستای تخریب شخصیت بنده که به گواه خداوند متعال نوکری شما مردم عزیز را در مسیر سلامت اخلاقی ومالی در پیش گرفته ام و به عنوان رزمنده بسیجی جان خودرا در کف گرفته و از اهداء جان و مال و آبروی خود، در پیشگاه شما بهترین مردم دنیا دریغ نداشته و ندارم، و البته در این مسیر همواره مورد هجمه سود جویان و مال اندوزان قرار گرفته ام.


واین از طرف کسانی بوده که سلایق مغایر با روش مدیریتی بنده را داشته و دارند صورت گرفته و تا کنون هیچ گونه تغییر مدیریتی انجام نشده است.


البته جابجایی وتغییر در سطوح مختلف مدیریتی امری عادیست و براساس صلاحدید مدیران ارشد در راستای سیاست‌های مد نظرشان انجام میشود و اگر قرار بر هرگونه جابجایی بنده یا هر مدیر دیگری باشد یقینا با طیب خاطر و بدور از هرگونه شائبه‌ای اطاعت خواهدشد و اصلا نیاز به حراج گذاشتن دین و آبروی افراد ندارد. چرا که "فی حلال‌ها حساب و فی حرام‌ها عقاب" را در پی خواهد داشت؛ و حتما همگان میبایست پاسخگوی اعمال خود در محضر خداوند متعال باشیم.


همچنین لازم به ذکراینکه، در همین راستا کلیه خبر‌های منتشره در فضای مجازی مبنی بر صدور محکومیت قضایی بنده و سایر موارد انتصابی کذب محض بوده وصرفا بر پایه چند اتهام به بنده قلم فرسایی و بدور از اطلاع متقن بوده و "هر کسی از ظن خود شد یار من"


که براساس مستندات موجود بیشتر آن رد اتهام شده ویکی دو سوال باقیمانده نیز درآینده با حضور در محضر نهاد محترم نظارتی ارائه توضیحات خواهد شد و موضوع با عنایات خداوندی و بررسی عادلانه، ابهامات مرتفع خواهد شد؛ لذا بدینوسیله از همه عزیزانی که تا کنون در راستای اجرای صحیح و سالم امورات اجرایی تکلیفی حقیر را یاری نموده اند و سلامت مالی، اخلاقی، ولایت مداری و تدین از اصول غیر قابل عدول آنهادر حمایت از مدیران خدوم و نوکران واقعی امت شهید پرور و مردم مؤمن و انقلابی قم مقدس میباشد، تشکر و قدردانی می‌نمایم و از آستان ملک پاسبان کریمه اهل بیت "حضرت فاطمة معصومه سلام الله علیها" عاجزانه میخواهم که شفیع همه ما در مسیر هدایت الهی قرارداده و کسانی را که از ریختن آبروی دیگران لذت می‌برند را نیز هدایت فرموده به عاقبت کار مغرضانه خود دلالت فرماید.

در پایان اعیاد شعبانیه وعید نوروز را به مردم شریف ایران بزرگ و قم عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم سال ۱۴۰۰ شمسی سال رفع کامل همه مشکلات و مصائب ایرانیان باشد.


إن الله بالغ امره
ارادتمند و خادم شما

حمید یزدانی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم

گفتنی است خبر انتصاب علیرضا ارجمندی به سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم از صفحه رسمی اداره کل میراث فرهنگی قم در پیام رسان تلگرام حذف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار