محمدعلی عظیمی از پرحجم بودن تردد در آزادراه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: برخی از رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند نیستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان اظهار داشت: حجم ترافیک آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز سنگین است؛ افزایش ترافیک در این مسیر‌ها از روز جمعه آغاز شده و در این روز‌ها به اوج خود رسیده است.

او با بیان اینکه از رانندگان تقاضامندیم که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: متاسفانه برخی از رانندگان به قوانین پایبند نیستند و سبب بی‌نظمی جاده‌ها می‌شوند. البته نیرو‌های پلیس راه با اعمال قانون با اینگونه بی‌نظمی‌ها برخورد جدی می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به آماده‌باش بودن تمام نیرو‌های پلیس راه استان زنجان گفت: از رانندگان تقاضامندیم حتما در استراحت‌گاه‌های بین جاده‌ای توقف کنند و تجدید قوا داشته باشند؛ قطعا همین استراحت‌های ۱۵ دقیقه‌ای از بسیاری از تصادفات جلوگیری می‌کند.

او با بیان اینکه رانندگان توجه داشته باشند که با کوچکترین بی‌احتیاطی سبب تلخی کام خانواده ها خواهند شد، عنوان کرد: خوشبختانه در این چند روز تصادف سنگینی در این مسیر روی نداده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.