به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،رحمانی مدیر سامانه مدیریت شهری قزوین گفت: از آنجایی که سامانه ۱۳۷ از واحدهای خدمات رسانی است که شبانه روز با شهروندان در ارتباط است؛ از این رو در روزهای تعطیل هم به مانند سایر روزها، پاسخگوی شهروندان خواهد بود.
رحمانی افزود: سامانه ۱۳۷ همواره گوش شنوای شهروندان در خصوص مشکلات شهری است و این وظیفه در روزهای سال نو، به دلیل حساسیت شهروندان، دو چندان میشود.
به گفته او، سامانه ۱۳۷ چه از لحاظ چارت اداری و چه نگاه شهروندان، به عنوان یک واحد مرجع شناخته میشود؛ بنابراین باید در جریان همه فعالیتهای مجموعه شهرداری قرار گیرد تا پاسخ مناسبی ارائه دهد.
مدیر سامانه ۱۳۷ در پایان سخنانش، بر همراهی و همکاری ویژه واحدهای پرکار خدمات رسان در روزهای نوروز تاکید کرد.
سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین هم بر همدلی بیشتر مجموعه شهرداری با سامانه ۱۳۷ به خصوص در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
انتهای پیام/ح