سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: شهرستان گلپایگان در حالت قرمز و برخی شهرستان های اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   حجت‌الله غلامی  سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: شهرستان‌های نطنز، فلاورجان، کاشان، چادگان و شاهین‌شهر در آستانه نارنجی شدن قرار دارند بنابراین به فرمانداران این شهرستان‌ها ابلاغ شده اقداماتی در راستای کنترل کرونا انجام دهند.

او با اشاره به قرمز شدن ناگهانی شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از شهرستان‌های استان در آستانه ورود به وضعیت نارنجی هستند و عدم دقت در دستورالعمل‌ها و ورود به مراکز سر پوشیده مانند تالارها، رستوران‌ها، بازار‌ها و مراکز خرید می‌تواند منجر به افزایش انتشار بیشتر کرونا شود.

غلامی افزود: در وضعیتی هستیم که علاوه بر شهرستان گلپایگان که در حالت قرمز قرار دارد، شهرستان‌های لنجان و خوانسار در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های نطنز، فلاورجان کاشان، چادگان و شاهین‌شهر از وضعیت آبی به سمت نارنجی شدن می‌روند، گفت: تاکید ستاد مقابله با کرونا در این است که سفر‌های نوروزی به حداقل رسانده شود و از سفر‌های غیر ضروری نیز خودداری شود.


او ادامه داد: به فرمانداران این شهرستان‌ها ابلاغ شده که هم ممنوعیت تردد‌ها را اعمال کنند و همچنین فعالیت مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار تعطیل شوند.

غلامی تصریح کرد: برای اینکه شهرستان‌ها در حالت زرد و آبی باقی بمانند باید دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌ها توسط عموم مردم رعایت شود و هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
واقعا شرم آوره، یه عده مردم بی مسئولیت و نادان، با سفرنوروزی، بقیه رو به کام مرگ میفرستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
اصفهان شده پر از مسافر، چند روز دیگه حتما کل استان قرمز میشه