شبکه المیادین از هدف گرفته شدن یک کاروان متعلق به ائتلاف آمریکایی در جنوب پایتخت عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین به نقل از خبرنگاران حود از هدف گرفته شدن یک کاروان پشتیبانی لجستیک متعلق به ائتلاف آمریکایی در جنوب بغداد، پایتخت عراق خبر داد.

خبرنگار المیادین اعلام کرد: یک بمب کاروان پشتیبانی لجستیک متعلق به ائتلاف آمریکایی را در جنوب بغداد هدف قرار داد؛ اقدامی که دومین حمله در امروز محسوب می‌شود.

این در حالی است که شبکه المسیره نیز به نقل از منابع عراقی از سومین حمله به کاروان ائلاف آمریکایی خبر داد. این شبکه به نقل از منابع عراقی اعلام کرد یک کاروان اشغالگران آمریکایی در حله عراق در منطقه النیل هدف حمله قرار گرفته است.

ظهر امروز نیز رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند یک دستگاه انفجاری کاروان ائتلاف بین‌المللی را هنگام عبور از بزرگراهی در مرکز عراق هدف قرار داد.

یک منبع امنیتی به شفق‌نیوز گفت هنگام عبور از بزرگراه بابل در مرکز کشور، یک وسیله انفجاری منفجر شد و کاروان ائتلاف بین‌المللی را هدف قرار داد. بنا بر اعلام این منبع، انفجار مذکور هیچ تلفانی نداشت.

شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد گردان «قاصم الجبارین» مسئولیت هدف قرار دادن کاروان لجستیک آمریکا را در بابل بر عهده گرفت.

حمله به کاروان‌های نظامیان آمریکایی طی چند ماه گذشته افزایش یافته است و نیرو‌های عراقی مهمترین علت آن را به اتمام رسیدن زمان حضور این نیرو‌ها در عراق می‌دانند و خواستار تسریع در اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج نیرو‌های بیگانه از سراسر اراضی عراق از سوی دولت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
حشدالشعبی بوده
آخرین اخبار