مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه اندازی سه سایت جدید و ارتقا ءیک سایت تلفن همراه در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان به اعتبار صرف شده برای احداث و ارتقاء سایت‌های فوق اشاره و اظهار کرد: مبلغ ٧٠ میلیارد ریال برای راه اندازی و ارتقا تجهیزات لازم سرمایه گذاری شده است.

او با بیان اینکه در روستای چناره از توابع شهرستان مریوان یک سایت با تمام تکنولوژی‌ها ودر روستای جانوره شهرستان مریوان و قره پالچوق شهرستان بیجار سایت تلفن همراه با تکنولوژی ۲G نصب و راه اندازی شده است افزود: مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات در این نقاط می‌توانند از سرویس‌های این شبکه با شرایط پایداری ارتباط و بهره مندی از مزایای اینترنت همراه استفاده نمایند.

حکمت یادآور شد: سایت تلفن همراه در روستای دره وران از تکنولوژی ۲G به ۳G ارتقا یافته است که شرایط ارسال پیام از طریق صدا و تصویر برای مشتریان فراهم شده است.

او ضمن تشریح عملیات احداث و ارتقا سایت‌های تلفن همراه با هدف ارایه خدمات مطلوب و دسترسی مشتریان با سرعت بالاتر به فضای مجازی گفت: تمام تلاش مجموعه مخابرات منطقه در سال ٩٩ ارائه محصولات و سرویس‌های با کیفیت مخابراتی از جمله بخش خدمات شبکه ارتباطات سیار است؛ که در این راستا با همت همکاران عزم بر این بود که راه اندازی این چهار سایت حتما قبل از آغاز سال جدید انجام شود تا مردم عزیز این نقاط در این ایام امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:درحال حاضر دو میلیون و ٢٢٩ هزارو ٧٣٩ مشترک همراه اول با ضریب نفوذ ١٣٤ درصد در سطح استان از خدمات این شبکه بهره‌مند هستند.

او خاطر نشان ساخت: تاکنون با تلاش و همراهی کارکنان منطقه، تکنولوژی‌های بیش از ٢٨٠ سایت تلفن همراه در سال ۹۹ ارتقاء یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.