بزرگترین مستند نمایشی حوزه دفاع مقدس در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان کوار به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مستند نمایشی پایداری در مجموعه حرم شهدای گمنام کوار با حضور ائمه جمعه کوار و اکبرآباد، تعدادی از مسئولین شهرستان و اقشار مردم اجرا شد.

در این برنامه، از مبارزات قبل از انقلاب شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی مانند امام خمینی و امام خامنه ای، هشت سال دفاع مقدس ، فتنه ۸۸  و مقاومت مدافعان حرم در برابر داعش، روایت شد.

حجت الاسلام مجید گشول امام جمعه کوار در ابتدای این برنامه با تبریک سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، گفت: در جنگ روایت ها و قرائت ها، حکایت پایداری و ایستادگی بسیار مهم است، آن هم به این شکل نوآورانه و تازه که نوجوانان و جوانان متعهد، مذهبی  و انقلابی  شهرستان کوار  مشارکت داشته اند.

او، بیان کرد: این حکایت پایداری می خواهد فلسفه قیام ملت ایران و فلسفه انقلاب اسلامی را بیان کند، حکایت پایداری یعنی صبر  و تحمل ملت ایران در برابر جریان ظلم و  استکبار و فرعونیت و تکبر پوشالی.

گشول، تصریح کرد: حکایت پایداری یعنی نگه داشتن هویت تاریخی و حفظ دستاوردها تا این پیوند نسلی اتفاق بیفتد و ما متوجه شویم چه بر سر این کشور بزرگ آمده است.

 مستند نمایشی پایداری با ایفای نقش هنرمندان تشکیلات برگزار شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت که اجرای گروه سرود نوجوانان با موضوع مقاومت اسلامی بخش دیگر این مراسم بود.

تشکیلات مردمی سردار دلها که مدت ها در شهرستان کوار و حوزه های مختلفی از جمله اشتغال زایی، خیریه، امور فرهنگی و هنری و نیز آموزشی فعالیت داشته است، امسال برای سومین بار این تئاتر را با موضوع روایت مقاومت برگزار کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار