گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


مهدی مهدوی کیا پیشکسوت فوتبال کشورمان در قالب یک استوری، تصویری از وزن ایده‌آل خود بر روی ترازو را به نمایش گذاشت که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

"بهترین وزن ۷۷.۷"

مهدوی کیا

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با انتشار عکسی در حساب کاربری خود، یادی از دو پیشکسوت فقید این تیم یعنی علی انصاریان و مهرداد میناوند کرد.

یحیی گل محمدی

شجاع خلیل زاده لژیونر خطه شمال فوتبال کشورمان هم مانند دیگر بازیکنان فعلی و سابق فوتبال، تولد علیرضا فغانی را تبریک گفت.

شجاع

امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در صفحه شخصی خود از زحمات محمد انصاری تقدیر کرد و نوشت:

"محمد جان ممنون بابت تمام زحماتت
آرزوی موفقیت دارم برات در تیم جدیدت"

عالیشاه

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان به مناسبت تبریک تولد حسین فرکی مربی و پیشکسوت با اخلاق تیم ملی فوتبال از او قدردانی کرد.

پورعلی گنجی

خوان سباستین ورون آرژانتینی با انتشار یک استوری، یادی از دوستان دوران بازیگری‌اش کرد که در ادامه تصویری از آنها را مشاهده می‌کنید.

ورون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار