۴۶ آسیب دیده نوروزی امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ آسیب دیده در ۱۳ حادثه از ابتدای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر این استان تاکنون توسط امدادگران امدادرسانی شده اند.

علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: علاوه بر ارائه خدمات غربالگری در سه پایانه ی مرزی سیستان و بلوچستان، طرح امداد و نجات نوروزی نیز در تمامی شعب همچون سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

او ادامه داد: امسال ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده ای، کوهستان و ساحلی دریایی جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در سیستان و بلوچستان از ۲۵ اسفند ۹۹ به حالت آماده باش بوده و به هموطنان عزیز ارائه خدمات امدادی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در این مدت ۱۰ مورد حادثه جاده ای، ۲ مورد حادثه شهری و یک مورد آتش سوزی گزارش شده است.

او  ادامه داد: همچنین ۱۸ مورد رهاسازی در تصادفات جاده ای توسط عوامل امدادی پایگاه‌های امداد و نجات سیستان و بلوچستان و اعضای تیم واکنش سریع صورت گرفته است.

میربهاءالدین بیان کرد: ۷۶ نجاتگر در قالب ۱۹ تیم عملیاتی در این مدت جهت ارائه خدمات امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات سیستان و بلوچستان حضور دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار