اقامت ۹۸۵مسافر نوروزی در لرستان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۹۸۵ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی و هتل‌های این استان اقامت داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،اسکندر فلاح وند،معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان  بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقامت مسافران نوروزی فقط در مراکز دارای مجوز و مودر تایید میراث فرهنگی امکان پذیر است.

او افزود: در این راستا تاکنون ۵۶۷ مسافر نوروزی در هتل، ۱۱۲ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی و ۳۰۶ نفر در مهمانپذیر‌های این استان اقامت داشتند.

فلاح وند عنوان کرد: همچنین در این مدت ۸۸ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۴۹ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی و ۴۶ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافراتی استان انجام شده است.

اظهار کرد: در سطح استان لرستان ۲۶ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر، هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزار و ۲۸۵ تخت برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

او افزود: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب هستند و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.
او  با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان‌های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار کرد: در استان لرستان سه شهرستان بروجرد، دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به این سه شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.