در حالی مردم کهگیلویه و بویراحمد از نبود مرغ گرم در بازار طی چند روز گذشته به شدت گلایه‌ مند بودند که بالاخره امروز بعد از ۴ روز مرغ گرم به صورت محدود به بازار عرضه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران استان، دلیل نبود مرغ گرم در بازار را تعطیلی همزمانی همه واحد های کشتار مرغ در استان عنوان کرد و گفت: صاحبان واحدهای صنعتی استراحت و تفریح در کنار خانواده را بر عرضه مرغ گرم در بازار ترجیح می‌دهند.

 حسین پور در پاسخ به این سوال که چرا قبل از آغاز تعطیلات، مراکز عرضه و توزیع مرغ را جهت تامین نیاز مردم ساماندهی و یا توجیه نکرده اند افزود: واحدهای عرضه مرغ کشتار روز خصوصی هستند و عملا ما نمی‌توانیم آنها را جهت کشتار و عرضه مرغ ساماندهی کنیم.

الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه توزیع مرغ گرم در بازار در حیطه وظایف کار این سازمان نیست گفت: با این حال امروز ۱۶ تن مرغ گرم با قیمت مصوب هر کیلو بیست هزار و ۴۰۰ تومان به بازار عرضه شد.

در حالی این مقدار مرغ امروز وارد بازار استان شد که خیلی از فروشندگان نیز به علت حجم بسیار کم مرغ توزیع شده نتوانستند مرغ مورد نیاز خود را از شبکه توزیع جهت فروش به مردم دریافت کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.