آکو کریمی: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ والیبال اسلوونی قهرمان شویم

مربی تیم والیبال آچه‌هاوالی گفت: برنامه ما از روز اول هم حضور در فینال رقابت‌های لیگ والیبال اسلوونی بود.

آکو کریمی مربی تیم والیبال آچه‌هاوالی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وضعیت تیم آچه‌هاوالی و صعود به فینال لیگ اسلوونی اظهار داشت: وضعیت تیم ما بسیار خوب است با این که میتار جوریچ پشت خط زن خوب ما بعد از مسابقات لیگ قهرمانان از تیم جدا شد؛ اما تیم ما توانست خود را پیدا کند و بعد از یک برگشت بسیار عالی قهرمان اروپای مرکزی (موزا) شدیم.

او ادامه داد: قهرمانی شرایط روحی تیم ما را بالا برد و در حال حاضر هم بسیار شرایط خوبی داریم. تیم کالزیت هم تیم خوبی بود و یکی از مدعیان این فصل لیگ اسلوونی به شمار می رفت و همانطور که دیدید در بازی اول تیم ما را در خانه ۳ بر صفر شکست داد.

او ادامه داد: در ادامه ما توانستیم به بازی‌ها برگردیم چرا که ریکاوری خوبی انجام دادیم  و در بازی دوم هم در حالی که ۲ سِت عقب بودیم به بازی برگشتیم و در نهایت آن دیدار را ۳ بر ۲ به سود خودمان تمام کردیم. شب گذشته هم با عملکرد خوب بازیکنان موفق شدیم ۳ بر یک تیم والیبال کالزیت را شکست دهیم و به فینال لیگ اسلوونی صعود کنیم. در این مدت هم تمام تلاشمان را به خرج دادیم تا به فینال رقابت های لیگ صعود کنیم. در فینال هم ۵ بازی با تیم ماریبور خواهیم داشت که هر تیمی ۳ برد از ۵ بازی را کسب کند قهرمان لیگ اسلوونی خواهد بود.

مربی تیم والیبال آچه‌هاوالی در خصوص بازی‌های فینال گفت: بازی‌های بسیار سختی را در پیش رو داریم چرا که ماریبور تیم بسیار خوبی است و مدیران این باشگاه به گونه‌ای در این فصل تیم خود را بسته اند که بتوانند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور داشته باشند. اما بازیکنان تیم ما به این خود باوری رسیده اند که اگر تمرکز لازم را داشته باشند، می‌توانند هر تیمی را از پیش رو بردارند.

او افزود:  برنامه ما از روز اول هم حضور در فینال این دوره از رقابت‌ها بود. از ابتدای فصل بیش از ۱۹۰ جسله تمرینات توپی و بیش از ۶۵ جلسه تمرینات بدسازی داشتیم، امسال هم به این جای کار  ۵۰ بازی انجام دادیم. تمام فکر و ذکر ما قهرمانی است و امیدواریم با همبستگی خوب بین بازیکنان بتوانیم قهرمان لیگ اسلوونی شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار