اورکی از تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان شهدای ایذه خبر داد و گفت: وضعیت این مرکز درمانی بحرانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امرالله اورکی رییس بیمارستان شهدای ایذه با اشاره به تکمیل ظرفیت بخش کرونایی این بیمارستان گفت: وضعیت کووید ۱۹ در این مرکز درمانی بحرانی است.

او با بیان اینکه ۴۶ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای ایذه از چند روز پیش تکمیل شده است و مابقی بیماران مبتلا به کرونا در اورژانس این مرکز درمانی بستری هستند، اظهار داشت: در حال آماده کردن یک بخش جدید برای بستری این بیماران هستیم.

اورکی با اشاره شرایط بسیار سخت کادر درمان فعال در بیمارستان شهدای ایذه، افزود: آمار مراجعه بیماران به این بیمارستان طی این هفته ۴ برابر هفته قبل است و برخلاف هشدار‌های داده شده بازار‌های نوروزی در ایذه دایر بوده و شاهد تجمع و دورهمی هستیم، به همین دلیل آمار تصاعدی بیماران کرونایی روز‌های اخیر نتیجه بی توجهی مردم در روز‌های منتهی به نوروز است.

رییس بیمارستان شهدای ایذه ادامه داد: کادر درمان بیمارستان فشار زیادی را تحمل می‌کند، چراکه این حجم از مراجعه بیماران کرونایی در کنار سایر بیماران با تعداد معدودی پزشک و پرستار بر سختی کار افزوده است، اما در این وضعیت انتظار مردم برای دریافت سریع‌ترین و بهترین خدمات درمانی کمی نامعقول است، بنابراین از مراجعه کنندگان به بیمارستان ایذه می‌خواهیم کادر درمان را درک کنند و برای رسیدگی به بیماران صبر و تحمل داشته باشند.

او بیان داشت: در روز‌هایی که مردم بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی مشغول دید و بازدید، مسافرت و سپری کردن ایام تعطیلات در طبیعت بهاری ایذه هستند، کادر درمان و پزشکان شبانه روز مشغول خدمت رسانی می‌کنند و از آرامش در کنار خانواده محروم شده اند، به همین دلیل از مردم تقاضا داریم در کنار کادر درمان باشند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.