رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از جلوگیری از ورود ۲۵۰خودرو با پلاک شهر‌های نارنجی و قرمز به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر حجم ترافیک آرام و روان در سطح محور‌های مواصلاتی این استان مشاهده می‌شود.

او افزود: بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته از محور‌های استان کرمانشاه بیشترین حجم تردد از دیروز تاکنون در محور‌های کرمانشاه به سمت همدان و کرمانشاه به سمت اسلام‌آباد غرب ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: خوشبختانه با همراهی مردم و پوشش انتظامی ترافیکی پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی، تا این لحظه در سطح محور‌های مواصلاتی این استان حادثه خاصی گزارش نشده است.

حیدری ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی احتمالاً از امروز تغییرات جوی در سطح محور‌های استان کرمانشاه مشاهده می‌شود که در صورت بارندگی حتماً رانندگان بحث رعایت قوانین حرکت با سرعت مطمئنه را به صورت ویژه در دستور کار داشته باشند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

او از ممنوعیت ورود وسایل نقلیه دارای پلاک شهرستان‌های قرمز و نارنجی به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا تعدادی از شهر‌ها و شهرستان‌های سطح کشور وضعیت قرمز و نارنجی دارند که نباید به استان کرمانشاه وارد شوند، در این راستا پلیس در مبادی ورودی این استان مستقر شده و از دیروز تاکنون ۲۵۰ دستگاه خودرو از این شهر‌ها و شهرستان‌ها به مبدا برگشت داده شدند.

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.