معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی گفت: ۱۲۰۰ تُن میوه تنظیم بازار به مناسبت نوروز در خراسان رضوی توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غفوری مقدم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی گفت: طرح توزیع ۱۲۰۰ تن میوه در خراسان رضوی توزیع کالا‌های اساسی از ۲۵ اسفند ۹۹ در خراسان رضوی آغاز شد و تا به امروز هزار و دویست تن میوه در این استان توزیع شده است.

او در حاشیه بازرسی میدانی از طرح توزیع کالا‌های اساسی افزود: همچنین توزیع ۳هزار و نهصد تُن برنج در فروردین تا اوایل ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی ادامه داد: تا به امروز ۸۰۰تُن هم مرغ منجمد در خراسان رضوی توزیع شده که توزیع ۵۰۰تُن دیگر هم امروز آغاز شده است.

غفوری مقدم بیان کرد: مردم به هیچ وجه نگران تامین کالا‌های اساسی نباشند، زیرا که انبار کالا‌های اساسی به طور کامل پر است و ما مشکلی برای توزیع کالا با قیمت مصوب نخواهیم داشت.

او در خصوص توزیع روغن هم در بازار با قیمت مصوب تصریح کرد: توزیع ۳هزار و ۵۰۹تُن روغن از اواسط اسفند پارسال در دستور توزیع قرار گرفته است و این توزیع تا اواسط فروردین ادامه خواهد داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین برای ماه مبارک رمضان روغن مجدد توزیع خواهد شد.

غفوری مقدم در خصوص اختصاص سهیمه شکر با قمیت مصوب به بخش صنعت اظهار کرد: در توزیع شکر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و بیش از ۲۲هزار تُن شکر سهمیه صنف و صنعت در اختیار کارخانه‌ها قرار گرفته است.

او افزود: توزیع شکر در فرودین هم دامه خواهد داشت.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.