مهم‌ترین حوادث امروز ۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند قاچاق مواد افیونی با روش بلع و انباری در معده

سرهنگ" غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی استان به ۴ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مرز‌های جنوب شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

او افزود: پس از بررسی‌های علمی و آزمایشگاهی صورت گرفته وجود بسته‌های حاوی مواد مخدر در معده متهمان محرز و سرانجام با کمک‌های پزشکی مواد از معده این افراد دفع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف یک کیلو و ۳۸۵ گرم هروئین و ۵۶ گرم شیشه از معده قاچاقچیان اظهار داشت: در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

اعتراف به ۱۱۴ فقره موبایل قاپی در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی چندین فقره موبایل قاپی در مناطق مختلف شهر اصفهان که در همه این موارد مال باختگان عنوان کرده بودند سارقان ۲ راکب یک دستگاه موتورسیکلت بودند که بعد از سرقت به سرعت متواری می‌شدند موضوع با حساسیت ویژه این از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان پیگیری شد.

انهدام باند قاچاق مواد افیونی با روش بلع و انباری در معده / اعتراف به ۱۱۴ فقره موبایل قاپی در اصفهان



او افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۱۱۴ فقره موبایل قاپی از عابران پیاده در شهر اصفهان اقرار و عنوان کردند در برخی مواقع که عابران پیاده مقاومت می‌کردند با تهدید سلاح سرد موبایل آن‌ها را سرقت کرده و متواری می‌شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از اعتراف صریح متهمان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

 

دستگیری سارقان کابل‌های انتقال نیرو در اصفهان

سرهنگ" حمیدرضا اکبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۷ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات، موضوع را با حساسیت ویژه‌ای دنبال کردند.

اوافزود: ماموران پس از انجام یک سری کار‌های علمی و پلیسی و رصد هوشمندانه مجرمان سابقه دار نهایتاً هویت ۲ نفر که در زمینه سرقت کابل‌های انتقال نیرو فعال بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۵۰۰ متر کابل برق در بازرسی از مخفیگاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته از آنان به ۲۳ فقره سرقت کابل برق شهری اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

حریق منزل مسکونی در اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه آتش سوزی بامداد امروز در اصفهان گفت: این حادثه ساعت یک و ۳۶ دقیقه بامداد امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

او با بیان اینکه این حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی خیابان مولوی اتفاق افتاده است، ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه نیرو‌های آتش نشانی از ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار