کوچک زاده سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران از برگزاری بازی‌های دوستانه و اردوی خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران  اظهار کرد: من سال نو را به مردم مازندران به خصوص هواداران نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب، پربرکت و شادکامی داشته باشند.  

کوچک زاده درباره برنامه‌های تیم فوتبال نساجی در سال جدید گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما بعد از ۲ بازی برابر سایپا خیلی رو به رشد بوده است و تغییرات خوبی از لحاظ کیفیت فنی  در تیم مشاهده کردیم و بازیکنان از لحاظ  روحی  و روانی خیلی بهتر شدند. در حال حاضر تمرینات را شروع کردیم و آماده برای بازی با نفت مسجد سلیمان می‌شویم. بازیکنان مصمم هستند همین روند را ادامه بدهند و ۲ بازی دوستانه  در روزهای ۷ و ۸ فروردین ماه با صلاحدید الهامی پیش بینی کردیم و ان شاء الله تیم ما بتواند انتظارات هواداران خوب نساجی را برآورده کند. همچنین هواداران مطمئن باشند که کادر فنی و بازیکنان با جان و دل تلاش می‌کنند تا موفقیت را به دست آورند.  

او درباره  زمان برگزاری اردوی تیم نساجی بیان کرد: به احتمال زیاد اردوی خارجی  بعد از  ۲ بازی پیش رو برگزار می‌شود و این موضوع بستگی به زمان اعلام شده بازی‌ها از سوی  فدراسیون فوتبال  و برنامه کادر فنی دارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار