رییس مرکز بهداشت شرق اهواز:

کرونایی‌ها به پرواز فرودگاه اهواز نرسیدند

مردانی تعداد بیماران کرونایی شناسایی شده در فرودگاه بین المللی سردار شهید سلیمانی اهواز طی ۲ روز اخیر را ۳۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به شناسایی ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا از آغاز طرح نمونه‌گیری در فرودگاه بین المللی سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ۳۵ نفر از این تعداد طی ۲ روز اخیر شناسایی شده اند و از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری بعمل آمد.

او با بیان اینکه روند شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در فرودگاه اهواز در ۲ روز گذشته افزایشی بوده، افزود: مسافرت در انتشار بیماری نقش بسیار مهمی دارد، به همین دلیل از مردم خواهشمندیم از سفر‌های غیرضروری، برگزاری دورهمی‌ها و دید و بازدید‌های نوروزی خودداری کنند.

مردانی به انجام حدود ۲۸ هزار تست کرونا در فرودگاه اهواز از ابتدای طرح نمونه‌گیری تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: در پایانه مسافربری شرق این کلانشهر نیز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۰۰ تست کرونا انجام و ۳ مورد مثبت شناسایی و از سفر آن‌ها جلوگیری شد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز ادامه داد: هم اکنون از تعداد مبتلایان به کرونا در اهواز کاسته شده، اما نمی‌توان گفت که بار مراجعات به مراکز بهداشتی در این شهرستان کاهش یافته است.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی دارند و ۹ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار