فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

کشف محموله ۲۹ هزار کیلو گرمی کنجاله دامی در ایلام

سردار القاصی مهر از کشف ۲۹ هزار کیلوگرمی محموله نهاده‌های دامی قاچاق توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در استان ایلام خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در امر قاچاق نهاده‌های دامی به خارج از استان ایلام فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام کردند، افزود: در یک عملیات موفق پلیسی، محموله کنجاله دامی که توسط یکدستگاه کامیون قصد عرضه خارج از شبکه و قاچاق را داشت با رصد اطلاعاتی توقیف و در بازرسی بعمل آمده از خودرو مذکور ۲۹ هزار کیلوگرم نهاده دامی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد:مدافعان امنیت اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با اخلالگران نظم اقتصادی نداشته و بصورت قاطع با آنان برخورد می‌نماید و اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را از آنان سلب خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.