استاندار اصفهان گفت: وظیفه و رسالت جدی حکومت‌ها بهداشت و درمان و دیگری امنیت و نظم جامعه بوده که تحقق این مهم اکنون از جمله دستاوردهای نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه بازدبد از قرارگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد نظم و امنیت از دستاورد‌های بزرگ نظام است به گونه‌ای که امنیت حاکم بر منطقه را هیچ کشوری ندارد.

او ادامه داد: امروز بازدیدی از فرماندهی انتظامی استان داشتیم تا خداقوتی به دست اندرکاران نظم و امنیت جامعه بگوییم اینجا قرارگاهی است که هماهنگی و مدیریت لازم برای افرادی که در میدان مبارزه هستند فراهم می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانم که از نزدیک در جریان شرایط و مشکلات نیروی انتظامی قرار بگیریم و در جهت حل آن‌ها تلاش کنیم تا به آسایش و امنیت بیشتر برای مردم استان منجر شود.

او اضافه کرد: گزارش فرماندهی انتظامی استان حکایت از فعالیت خوب آن‌ها در بخش‌های مختلف دارد که در نهایت به کاهش سرقت‌ها منجر شده و افزایش آسایش و امنیت برای مردم شده است.

رضایی با اشاره به نقش هماهنگ کننده شورای تامین استان خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه بالندگی، عزت و اقتدار خود را حفظ کرده مردمی هم شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدر و تواناست که در ابعاد و حوزه‌های مختلف نمود دارد بنابراین دیدگاه ما در راستای اجرای مصوبات ملی باشد.

به گفته او، نیروی انتظامی رسالت مهمی در راستای برخورد با خاطیان عهده‌دار است.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت و ۲۴ شهرستان دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.