فرماندار ارومیه:

سیل در روستاهای ارومیه بدون خسارت مهار شد

سرپرست فرمانداری ارومیه گفت: سیلاب ناشی از باران‌های شدید در مناطق جنوب غربی این شهرستان بدون خسارت جدی و آسیب جانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی سرپرست فرمانداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: سیلاب ناشی از باران‌های شدید طی ۲۴ ساعت گذشته به ویژه در مناطق جنوب غربی این شهرستان بدون خسارت جدی و آسیب جانی مهار شده است.

او افزود: دو روز گذشته بیش از ۳۲ میلی متر بارش باران را در شهرستان ارومیه را شاهد بودیم که علاوه بر زیبایی‌های خود، بروز سیل را نیز موجب شد.

او اضافه کرد: با تدابیر ستاد مدیریت بحران و هشدار‌های صادر شده از طریق رسانه ها، خسارت چندانی را در ارومیه شاهد نبودیم.

سرپرست فرماندار ارومیه ادامه داد: بر اثر این بارش بسیار خوب، به ۱۰ روستا در باراندوز و روستا‌هایی در بخش سیلوانا به ویژه در حوزه راه‎‌ها، پل‌ها و خطوط انتقال آب خساراتی وارد شد که با اقدامات به موقع خسارت جدی و آسیب جانی نداشتیم.

مقابلی اظهار کرد: وضعیت روستا‌های درگیر با سیلاب به حال طبیعی بازگشته و به جز روستای سوله دوکل تمامی راه‌ها باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

سرپرست فرماندار ارومیه گفت: با توجه به تداوم ذوب برف‌ها و احتمال افزایش حجم آب رودخانه و انهار، مردم همچنان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کرده و فاصله خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.